vrijdag 17 december 2010

Zo'n dag

Lieve Mark,

Een dag kan goed beginnen of niet. De mijne begon vandaag niet zo goed met een bloedneus en vanaf dan weet je al dat het geen beste dag wordt. De kinderen wilde niet meewerken. De jurk van mijn dochter was plots te kort en dus moest er in allerijl een andere uit de kast getrokken worden, maar die viel niet in de smaak, dus mocht ik nog een keer naar boven. Op school kwam ik erachter dat we de bril van mijn zoon waren vergeten, dus mocht ik weer terug.... Zo'n dag, je kent ze vast wel.

En toen nog naar een afspraak. Je weet dan al dat het best wel eens mis kan gaan, zeker met dit weer. En dat ging mis. En dan kan ik je vertellen, dan is zorg en gezin best moeilijk om te combineren. Wij werkende moeders lossen alles altijd wel op, dat hebben we willens en wetens moeten leren. En daar zijn we dus ook een kei in geworden. Gelukkig heb je dus nog een hulplijn in de vorm van een andere moeder, die je uit de brand helpt. Maar schoon en prettig is het niet. Misschien heb jij nog goede tips? Jij hebt het per slot van rekening ook druk.

Veel liefs,
Marjet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten