zondag 20 februari 2011

101 lijstjes

Lieve Mark,

Heb je ook voorjaarsvakantie? En kan je dan ook uitslapen? Of moet je dan nog steeds belangrijke zaken doen voor het vaderland?

Ik neem me altijd dingen voor tijdens zo'n vakantie. Zo ga ik weer eens zitten voor de foto-albums. Ik loop slechts 3 jaar achter. Ik ga ook met de kinderen naar de bioscoop. Ik wil die latjes schilderen zodat we de kast kunnen afmaken, zodat ik daarna het speelgoed van de kinderen eindelijk een keer netjes op kan ruimen. Ik ga voor mijn werk nog even de evaluatie schrijven die ik al 2 maanden geleden had af moeten maken. Ik wil heel graag de tuinkast in elkaar zetten, zodat we ook de bijkeuken kunnen opruimen. Nou ja, je kent het wel. Even wat dingen doen, waar je normaal niet aan toe komt.

Maar er staan ook vaak dingen op, die ik graag voor me uit schuif, zoals de administratie en de belastingpapieren. Dat zijn van die dingen die ik het liefst zou laten liggen. Heb jij dat ook? Ik heb het ook op mijn werk hoor. Net zoals die evaluatie van mijn werk. Wat laat jij het liefst liggen? Van die dingen die altijd op je lijstje staan.

Maar ik heb ook een lijstje met dingen die ik altijd nog wil doen. Obama ontmoeten, met dolfijnen zwemmen, naar Hawaii. Maar ook die komen er niet snel van. En zo heb ik 101-lijstje met dingen die ik nog wil of moet doen..... Wat staat er op jou lijstjes?

Veel liefs en een fijne vakantie Mark!

Marjet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten