maandag 14 februari 2011

De Club van Supermoeders

Lieve Mark,

Gefeliciteerd met je verjaardag! Je hebt ook nog eens een prachtige dag uitgekozen om jarig te zijn, Valentijnsdag. Ga je nog wat leuks doen? En trakteren?

Dat vond ik vroeger het allerleukste; trakteren en dan ook bij de juffen en meesters langs! Dat was altijd spannend. Tegenwoordig kijk ik er minder naar uit. Zo ben ik nu al aan het bedenken wat ik voor onze tweeling zal maken.... ze worden 5 in juli! En dan hebben we nog een extra uitdaging want onze zoon heeft glutenintolerantie, dus cakejes vallen al af. En dat is nog niet eens het ergste. Nee dan begin ik pas. Want als ouder moet je namelijk de andere ouders overtroeven en dat begint al met de traktatie op school. Maar het eindigt, als je het hebt over verjaardagen, met het verjaardagsfeestje. Dat moet groter en leuker zijn dan die van de vriendinnen. En wij moeders maken dat alleen nog maar erger. Als er geen partyplanner bij is geweest hoor je niet meer tot de Club. De Club van Supermoeders. En Mark, daar wil je heel graag toe behoren als moeder... Vraag me niet waarom, dat is nu eenmaal zo bedacht in de prehistorie der moeders. Kijk we willen natuurlijk allemaal het beste voor ons kind en daarmee moet dat kind ook populair zijn en dus is een tripje naar de Efteling met 8 kinderen het minste wat je kan doen!

Ik ging vroeger naar de hei voor een speurtocht, we plunderde de verkleedkist en kregen een stukje appeltaart en patat met appelmoes.... Maar die tijden zijn voorbij Mark... Als je nog ideeen hebt voor de verjaardag van Max en Lieve, ik houd me aanbevolen.

Ik wens je een hele fijne dag toe.

Veel liefs,

Marjet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten