dinsdag 18 januari 2011

Zou ik jouw chauffeur mogen lenen?

Lieve Mark,

Zou ik een keer jouw chauffeur mogen lenen? Morgen is het namelijk woensdag en dat is racedag. Het begint uiteraard met naar school brengen, boodschappen doen (dat is beter om zonder de kinderen te doen, neem dat van mij aan),  huis opruimen, strijk wegwerken en dan is het alweer bijna tijd om de kinderen op te halen. Meestal gaat er dan 1 bij iemand anders spelen en krijg ik er een ander voor in de plaats. Broodje eten, kinderen gaan spelen zodat ik even kan werken, maar voor je het weet moet je je eigen kind weer op gaan halen en wordt de ander weer opgehaald. Meestal moeten we daarna nog even naar de bieb of langs de stomerij. Eenmaal thuis moet er nog gekookt en gegeten worden en dan nog naar bed, wat al een opgave op zich is.

En weet je Mark, dan hebben de mijne nog niet eens gym, ballet of zwemles op woensdag! Dus het zou mij goed uitkomen een keer jouw chauffeur te mogen lenen.

Veel liefs,

Marjet

Geen opmerkingen:

Een reactie posten