woensdag 27 oktober 2010

Mooiste moment van de dag

Iedere avond als de kinderen naar bed gaan vragen wij ze wat het mooiste moment van de dag was. Gewoon om met een leuke gedachte in je hoofd te gaan slapen en ook omdat er soms hele verassende antwoorden komen (knuffelen met jou terwijl we naar de dierentuin zijn geweest).

Mijn mooiste moment van vandaag moet nog komen namelijk als ik ze straks een kus mag geven. Na vandaag is dat mijn mooiste moment. Ik heb al eens geschreven dat 20 behangrollen soms niet genoeg zijn, vandaag waren 100 rollen bij lange na niet genoeg. En dat terwijl ik vandaag, tijdens de herfstvakantie, bedacht had toch echt even te moeten werken. Maar dat is nagenoeg onmogelijk als ze in de gordijnen hangen of telkens op je computer tikken terwijl je bezig bent. En meestal als je dan net wat ruimte nodig hebt, klimmen ze op je schouders of gaan je kietelen.

Thuiswerken is perfect en ik ben groot voorstander van het nieuwe werken, maar niet als de kinderen thuis zijn! Thuiswerken en kinderen gaan niet samen. Neem dat na vandaag maar van mij aan.

Geen opmerkingen:

Een reactie posten